Oma blogiluettelo

UUSI BLOGI!

Lukijat

Sivujen katselut

lauantai 25. elokuuta 2012

Tärkeää tietoa XD

Olin tässä tänään omalla koneella ja sitten pelailin ihan normaalisti ja olin netissä myös normaalisti mutta sitten  se minun läppäri vaan sammu itestään vaikka en painanut mitään nappia (paitsi tietokoneen hiiren :P) Sitten kun painoin käynnistys nappia niin kone ei enää käynnistynytkään. Sen akkukaan ei latautunut kun kokeilin joten en pääse omalle koneelleni. :'( Eli se merkitsee sitä että en voi tehdä ainakaan lähiaikoina videopostausta Viljamista enkä vilistä joka muuten tällä hetkellä on "reissunpäällä". Pitää sitten olla hitaalla pöytäkoneella niin kuin nyt olenkin tai sitten siskon läppärillä. Mutta kuvijakaan en voi laittaa ainakaan puhelimella otettuja koska pöytäkone luulee sitä puhelinta digikameraks. Ja se sitten näyttää tietokoneen kuvat kun laittaa kansion missä kuvien pitäs olla. /: / Pitää yrittää päästä siskon koneelle ja sillä postailla enemmän XD Noh tästä tuli tämmönen tekstin täyteläinen postaus koska kuvia en voi laittaa. Moikka! PS: kommenttia ei ole pakko laittaa jos et halua koska tämä oli tämmönen... en minä nyt keksi minkälainen mu6tta kuitenkii jonkunlainen teksitpostaus.

1 kommentti:

Miiau kirjoitti...

Hyvinhän voit ens viikolla olla mun koneella kun en ole kotona sitä itse käyttämässä vaan olen Lapissa vaeltamassa.